VLCD/LCD

Jag dricker 5VLCD -drycker per dag,oftast söta för de salta har jag ännu inte hittat nån som smakar bra,de har varit vidrigt hemska😑
Caffe' latte
En av de godare dryckerna av VLCD
Inga problem att svälja den.


Ja bröt den mitt itu när jag skulle ta en bild,tänkte göra er alla riktigt sugna...men tji fick jag...halva stången var okej...sen tvingade jag i mig resten.Den blir det inte flera av.

Denhär salladen däremot var perfekt!
Sallad,broccoli,sparris,tomat,gurka,kål,morot är en del av grönsakerna jag får äta en viss mängd av per dag,och lite protein.oftast blir det lite broiler el tonfisk i vatten el keso.Det är ungefär vad jag lever på om dagarna och det går fortfarande riktigt hyfsat.
Dricker mineralvatten imängder.


Denhär soppan då...jaa...hälften for i slasken

Favvorit


Nu är det ca 3veckor kvar till op-dagen😨
Behöver jag påminna er om att jag är rädd..rädd på riktigt.
Tänk om jag aldrig vaknar igen...nå i och för sig så behöver jag ju inte vara rädd då mera.
Tänk om kirurgen tycker jag är ett hopplöst fall att operera...och tänk om jag är en av de lilla procenten som får allvarliga komplikationer efteråt!??
Då ligger jag väl kvar i nån månad och kan varken äta el ens stiga upp!!
Tror ni kirurgen hittar nåt annat överraskande när han kikar in som gör att det inte går att utföra nån GBP-op...??

Ni märker väl,frun har blivit halvknäpp och borde sova nu....Men tankarna går på högvarv!
Imorgon är en annan dag!

Julia💙


Kommentarer

Matilda Å sa…
Eller tänk om du sväld en guldpeng tå du va lill som ha hittar å så blir du rik på kuppen��
😂😂😂...och ve steinrik heila livi och int ba veta åv i 😂

Populära inlägg i den här bloggen

TÄVLING!!!!

Slut på träningsvärk

Ångesten tär på mig