Inte alltid som på Strömsö

Många har frågat hur det går,med dieten och så?
Det går bra,men inte som på Strömsö helatiden,det förstår väl alla.
Jag försöker följa näringsterapeutens  föreskrifter till varje punkt,men ibland får jag sånt enormt begär till nånting onyttigt eller sånt som inte finns med i min diet och då flippar jag ur och fuskar...men bara lite.Och efter en stund kommer ångesten varför jag är så värdelös att jag int klarar av att stå emot,tills jag skärper till mig och tänker "nu glömmer jag dähär och försöker fokusera på vad jag redan åstadkommit.Så vissa dagar kan bli en berg-och dalbana.
De flesta dagar så klickar allt,både träning och kost.

Förövrigt har jag abstinens efter träning nu.En terränglänk med hundarna gillar jag mest.Har inte tränat i helgen,för vi bodde ute på villan vi hade hyrt i sommar,så idag vill jag verkligen komma iväg efter tre dagars paus.

Minuskilon stod länge på stället,nästan en vecka,och inte ett gram ner!Jag höll på bli knäpp ett tag.Men nu rör det sig neråt igen.
Hurraaaa!!!





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TÄVLING!!!!

Slut på träningsvärk

Ångesten tär på mig