TÄVLING!!!!


Jag närmar mig -20 strecket,ett av mina delmål,och jag hade tänkt bjuda en vän (kanske du)på en café date.
Av detta blir det en 
~TÄVLING~
😀

Jag går nu ogärna på café.Det söta tycker inte min nya mage om
(även fast jag vet att det finns saltare alternativ där också) 
så jag väljer SUBWAY RESTAURANG istället 😀
Lite krav för att delta!!!
Om DU är en vän till mig och jag känner dig lite åtm från tidigare😀
Så har du nu en chans att hänga med och bli bjuden på Subway Sandwich

*skriv en kommentar
*och ditt namn

om du haft problem att kommentera här på bloggen så kan du också maila mig på
julia.snellman@hotmail.com
eller också går det lika bra på Messenger el instagram.
Eller kanske du har mitt tel.nr så går det också bra att skicka där.

Vartefter så skriver jag in en lista på alla namn här på bloggen.

Du kan delta ännu t.om på Fredag
Den 12.10


Daten kommer vi sen överens om när det blir!

LYCKA TILL !


Deltagare:

Matilda Åkerlund
Emma Ahlö
Julia Hjulfors
Lilian Eklund
Ida Södö
Ellinor Olson
Sandra Jaatinen
Johanna Sundqvist
Annika Byggmästar
Anne Snellman
Angela Häggman
Pernilla Klemets
Carola Vähäkangas
Linda Snellman
Elin Byggmästar
Majvor Fältros
Jennica Ahlvik
Kerstin Nybohm

Kommentarer

Matilda Åkerlund sa…
Sku vara bland he bästa som kan finnas att vinn! En date med en av de finaste personer jag känner (å dähä e int na smöras utan hejlt sant��) som har ett hjärta av guld, å ännu till på subway som e så gowww!!
Emma Ahlö sa…
Ååh va he sko va kuul å goow å. Ja e sååå imponerad på de!! Vilken resa du e på!!
Jag vill vinn en date me de före vi far iväg ��
Unknown sa…
Deltar så gärna i tävlingen😀 hoppas på tur ❤️

Carola sa…
Jag kan gärna vara med i tävlingen men vi får si når jag kan koma om ja vinner Häls.Carola
Jennica sa…
He sku ju va suveränt att få fa på date me dej.. så sku du få berätt om din resa ��☺ duktiga du ☺ //Jennica Ahlvik
Sanna Grankulla sa…
Deltar i tävlingen. Vilken resa du gjort, fint kämpat.

Populära inlägg i den här bloggen

Slut på träningsvärk

Ångesten tär på mig