Ångesten tär på mig

Senaste veckorna och månaderna har varit tuffa.
Tusen blandade känslor som :

Blekansikte • åldrats tio år på 7mån • varför försummar jag allt och äter ohälsosamt vissa dagar • varför har jag inte kämpat mer för att uppnå en större viktminskning • procentuellt har jag gått ner för lite • ser jag mig i spegeln(inte alltid men ofta)så skakar av ångest över att jag helt ärligt inte ser nån förändring • fyy vilken hemsk kropp • jag ser fetare ut än innan • jag är värdelös på detta • om kirurgen bara hade vetat vilket missbruk min hjärna har så hade han nog aldrig gått med på att operera mig(dendärmeningenvartuffattavslöja)😭 
• om de ändå hade gått att operera hjärnan,det var ju den som hade fel😭
• jag vet hur en med ätstörningar tänker • jag förstår anorektiker till 100% (MEN JAG ACCEPTERAR DEFINITIVT INTE ATT DEN SJUKDOMEN SKA FÅ TA ÖVER MITT LIV)•
Vissa dagar om(när) jag ätit osunt,så har jag panik och vill springa lååångt för att slippa skuldkänslorna...ännu gör jag det inte •
Jo jag springer ibland,men inte för att jag har skuldkänslor •ännu har jag "grepp" om det jobbiga

Nånstans vet jag att jag var fetare innan,och kan känna enorm lycka och glädje över att jag har ett bättre liv nu.Det är tufft att dagligen kämpa med dessa tankar och känslor som kastar mig fram och tillbaka!

Men jag är medveten om att

JAG HAR ÄTSTÖRNINGAR
Jag kommer att få kämpa med det länge till,kanske resten av livet.

Jag är glad att det finns människor runtomkring mig som uppriktigt peppar och ger snälla ord var vi träffas...
Träffas du o jag så kan det se ut som om jag inte hade ett mörkt moln på himlen ,skenet kan bedra,sorry!,för alla dagar/stunder
är inte solsken ...
Fysiskt har jag inte heller mått så bra,magen fungerar bra men är tröttare än någonsin och haft lågt blodtryck.
"Oj va du e blek "får jag ofta höra också ,nåt jag nog borde kolla upp snart

Men Idag är en bra dag!🌞😊👋
Jag har världens bästa
finaste käresta,han stöttar mig genom allt detta tuffa❤😍


Några stora nya siffror har jag inte att berätta åt er!
Men jag har inte gått upp i vikt iaf😝🙈

I'm running

En härlig vårkväll ·
Leo höll mig sällskap och hejjade på mig ,när jag sprang för första gången i mitt liv längs en landsväg.
Det blir nog endaste intervallöpning ännu🙈
Och foten klarar inte hårda underlag som asfalt.Jag har sprungit på löpmatta och det är bättre.

Nu har vi stilla veckan och påskhelgen framför,hoppas på att vädret blir kanon och det ger mig många möjligheter för avkoppling och vila åt min trötta hjärna.

💛🐣🐤🐥




Kommentarer

Hanna sa…
Oj va jobbit Julia! Kraaam<3
Emma sa…
Kram!! Du e stark!! ❤️

Populära inlägg i den här bloggen

Slut på träningsvärk

TÄVLING!!!!