Där själen finner ro.🍂🍁🍂🍁

L fyller år idag och fick en ny cykelhjälm,så jag föreslog om vi sko testa den redan från morronen.
Jag hade hoppats på mitt första delmål på vågen imorse,men icke😔
Så det var skönt att gå iväg och försöka glömma det en stund.
Jag märker för varje gång att det blir lättare och lättare att springa nån kort sträcka också...men gör det hellst på nån undangömd skogsväg.😜
Snart springer jag nog 5km😌



Där framme springer 2hundar lösa och en dagsfärsk femåring cyklar ivrigt ikapp.
Hundarna trivs när vi går på skogsvägar och åkrar,för där kan de springa fritt.Skogen och stigarna trivs jag också  verkligen på.Så ljuvligt som denna höstmorgonen va'!!🍂🍁🍂

Man blir ju törstig när man sitter i vagnen och ser hur morsan försöker springa😅


Femåringen som orka hela långa sträckan på...jag tror det räckte till 6km
Glömde att sätta igång sportstracken.

Förövrigt så måste ju nog nånting ha hänt och gett resultat,när ett par byxor i en storlek mindre nu passar mig...den känslan👆


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TÄVLING!!!!

Slut på träningsvärk

Ångesten tär på mig