Ett beslut som kommer att göra skillnad


Vill du följa med mig på min resa?Inte vilken resa som helst.En resa som jag vet kommer att vara tuff,utmanande och känslosam,men också nåt jag verkligen ser fram emot,men samtidigt skrämmer det mig och jag är livrädd!Men jag vet också att det är många som hejjar,peppar och ber för mig så det ska nog gå bra...Tack💙

Jag ska genomgå en GBP-operation(gastric bypass)=en överviktsoperation.
Jag kommer att berätta mera vartefter resans gång,om hur beslutet togs,vilka undersökningar som gjordes innan och tankar kring det hela.
Roligt om du e me' och stöttar,det betyder en hel del!Skriv gärna en kommentar då o då,så vet jag också vem som läser.

"Livet hemmavid" heter bloggen sen tidigare när jag bloggat (de gamla inläggen är inte offentliga längre och kan alltså inte läsa mer av nån annan)tror den får fortsätta heta så,även om den nu mestadels kommer att handla om min viktresa,men livet hemmavid pågår ju här också på samma gång.

💙Julia

Kommentarer

Matilda Åkerlund sa…
He ska föreställ ett hjärta, he sir ut som två frågetecken för me nu tå ja publicera i��.
Anonym sa…
Är med med förböner att allt ska gå bra för dej kramar i massor��Carola Vähäkangas
Unknown sa…
Hoppas å ber att allt ska gå bra🙏
Unknown sa…
Ojj glömd ti skriv vem ja var😀/Carita
Tack!💙 he värmer verkligen!😍

Populära inlägg i den här bloggen

TÄVLING!!!!

Slut på träningsvärk

Ångesten tär på mig