Delmål

Jag har lagt upp några delmål...ibland får jag/vi unna oss nåt el ibland blir det nån utmaning! J har bestämt ett åt mig

  • -8kg    packa ryggsäcken med 8kilo och gå en 5km länk(jag har ju slarvat med mig de kilona förut😜).
  • -10kg    date med älskling på nån romantisk plats.
  • -15kg    Ska unna mig ett nytt klädesplagg.
  • -20kg    värd en cafédate med en god vän(det kan vara du).
  • -25kg     Almost The half way.Beställer en överraskningspresent av älskling.
  • -30kg     Hotellnatt med älskling.



  • *Listan uppdateras*


Kommentarer

Anonym sa…
Jag är med här och läser på bloggen, intressant!! Hoppas op går bra!
/Marika H
Matilda Åkerlund sa…
Vilken superbra lista! Den ska jag ta inspiration från.

Populära inlägg i den här bloggen

TÄVLING!!!!

Slut på träningsvärk

Ångesten tär på mig