"Jag önskar dig all Lycka till!"

Såhär har jag kännt mig idag!
Kaos,tankarna på morgonen har snurrat runt.
Men ändå ett lugn övet att veta att allt är i Herrens hand🙏

I Herren händer, i Herrens händer där får jag vila, där är jag trygg.
Om du behöver nån som går med dig dit ingen annan har gått förut.
Så finns det en som bär din börda. Han finns hos dig till livets slut.
Vetskapen om att många ber för att allt ska gå bra för mig imorgon och under operationen, är en varm och skön känsla!💗

Det har strömmat in många lycka till hälsningar på olika sätt.
Fina Bibelord och vackra verser och sånger.
Tänk vilka vänner jag har som orkar bry sig och visa sin omtänksamhet!

Vi hade varit iväg en sväng idag,och när vi kommer hem så hittar jag höstens vackraste blomsterskapelse i en presentpåse på dörren.
Där och då så kom det glädjetårar!

Tack ALLA!💛
Imorgon är en ny nådens dag!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TÄVLING!!!!

Slut på träningsvärk

Ångesten tär på mig