VARNING!!! Deppinlägg!⛔


Om ni tror att jag varit duktig och att det hänt mycket här,med både träning och vågen så tror ni fel.
Jag har inte gjort NÅNTING (förutom 3 lite längre promenader) sen operation.
Jag fick minst sagt en dålig start på min viktresa!
Att jag skulle gå och skada foten där som nyopererad,var det sämsta som kunde ske!
För jag tappade motivationen helt, och humöret har stundom varit botten upp.
Förra veckan,så grät jag varje dag...över...ja det vet jag verkligen inte riktigt orsaken till.
Det var blandade känslor.
Tror att mitt psyke försöker febrilt hinna ikapp vad som skett,både utseende och den nya livsstil jag försöker lära mig leva.
När jag försöker tänka positivt vad jag verkligen redan åstadkommit,så kan hjärnspöken försöka intala mig att "det har ju inte hänt nåt,eller inte mycket iallafall"
Jag har såå svårt ibland att se förändringen😕
Barnen har tyckt det varit tufft med att ha en mor som inte duger till hushållandet och uppassningen..det har legat på deras far,hemhjälpen eller andra vardagsänglar som på olika sätt hjälpt till, och att se till att få det hela att gå runt.

Nu ska det bli ändring och jag VILL tillbaka till den fina nya livsstil jag så hade kommit igång med...inget påtvingat och ett "måste" utan helt naturligt!

Jag tror INTE jag är den enda GBP-opererade som har denna typ av bakslag.
Vågen har t.om med visat lite plus,men enligt andra jag pratat med,så följer jag "handboken" med det också.
Så det är bara att försöka tänka positivt och vara tacksam för varje liten förändring som gjorts redan,det jobbet är ju redan gjort💪

Jag beslutade när jag la mig igårkväll,att när en ny dag gryr så ska denna fru iväg på långlänk,om foten bär eller inte.
Jag släpade med mig,vagnen med 2-åringen i,femåringen på cykel och 2doggar i koppel.
Och det blev en långlänk i höstvädret.
Ruskan börjar på de flesta ställen vara över..så tråkigt att jag missade det allra vakraste..men nya höstar kommer väl
🍁🍂🍂🍁🍂🍁🍂🍁

Kommentarer

Matilda Åkerlund sa…
Kraaam💙
Charlotta sa…
Ja de är viktigt med träningen men det ska inte kännas som ett måste. Ta de i sakta mak. De har jag själv gjort och de kommer att komma både bättre och sämre perioder. Kilona far med mat och gram med träning sa en pt till mig.

Populära inlägg i den här bloggen

TÄVLING!!!!

Slut på träningsvärk

Ångesten tär på mig