Riktig mat!

(Bild lånad från nätet)

Tänk dig att du skulle serveras babypuréer  i 4veckor.
Inte särskilt aptitretande eller hur!?

På onsdag,har det gått 4veckor sen min operation.
Och jag har äntligen kommit så långt på resan att jag kan börja försiktigt äta lite fastare mat...ni vet ....att äntligen få tugga efter många långa veckor.
Jag tjuvstartade redan lite i fredags,men har också ätit mosmat i helgen för att inte magen skulle få en chock.
Det har gått riktigt bra och varit ljuvligt att få njuta av lite annan mat.

Har du nångång ens reflekterat över hur gott ett kokt ägg är? 
Det var en av gårdagens måltider,och jag njöt av varje tugga.

Till kännedom så står jag på en platå med vikten.
Det är jobbigt,men jag vet ju att det hör till.
Hursomhelst är jag jättestolt över alla minuskilon som är helt borta plötsligt.
Och jag kan nu börja känna att jag är fin💛
Nej det är inte utsidan som räknas,men jag har inte mått bra varken fysiskt eller psykiskt av min sjukliga fetma.
Nu ren är livet så mycket lättare.

Igår morse var jag på första promenaden efter olyckan med foten.Det gick bra!Ska nu försöka träna upp styrkan tillbaka i den och i övriga muskler också för delen.Är så utan muskler,styrka och kondition.

PÅMINNER ER OM TÄVLINGEN!
kolla senaste inlägg!

Skön regnig höstkväll till er!
🍂🍁🍃☔🌧

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TÄVLING!!!!

Slut på träningsvärk

Ångesten tär på mig