Uppdaterade delmål!


 Idag står jag på -17,5kg!!😀🙋
Jag kommer ihåg när en frågade mig om jag klarat det som krävdes inför op,det var då ca en vecka kvar till operationen,och jag hade lite panik för jag stod då på ca -8kg och -10 var det som krävdes av mig.
Men jag hann gå ner -10kg.

Och tänk,nu har jag gått måånga flera kilon!
Jag har kanske glömt att säga att jag är såå STOLT😍


~MINA DELMÅL~
  • -8kg    packa ryggsäcken med 8kilo och gå 5km✅
  • -10kg    date med älskling på nån romantisk plats.✅
  • -15kg    Ska unna mig ett nytt klädesplagg.✅
  • -20kg    Bjuder en vän på Subway✅
  • -23kg     jag har uppnått min "brudvikt"✅
  • -25kg     Öskar mig en överraskningspresent av 💖
  • -26.5kg  Spränger "gränsen" mellan 3-och 2-siffrigt.Restaurangbesök!
  • -30kg     Hotellnatt med ❤
  • -35kg     ......
  • -40kg.    ......
  • -45kg     ......
  • -50kg     ......
  •  -55kg     ......MÅÅÅL!!!!!vill ställa till med en stor fest🍹☕


Listan uppdaters,måste bara komma på bra belöningar först.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TÄVLING!!!!

Slut på träningsvärk

Ångesten tär på mig