Jag vågade!


För över 6år sen så vågade jag knappt tänka tanken att gå med på en operation.
Såna tankar fanns,men tänkte "ALDRIG"
jag vågar ta ett sånt beslut,det var alltför STORT och nånting som kändes skrämmande.
Jag kommer så väl ihåg situationen jag befann mig i då och hur deprimerad jag kände mig,över övervikten och vad den bar med sig.
🍁
Nu sitter jag här...
En mulen höstmorgon och känner mig stoltare och modigare än någonsin,
för igår var det 3veckor sen jag gjorde det som var otänkbart för många år sen!

Tacksamhet,glädje &Lycka!

Jag mår så fantastiskt bra!
Att äta är inget problem.Fortfarande tränar jag på att bli bättre på att dricka tillräckligt.
En del dagar så går det riktigt bra.
Jag har inte (ännu) haft komplikationer av operationen🙏
Tack Gud!
Förutom då såren som har krånglat och varit infekterade,sprack opp lite och blödde,
men det är sånt man får räkna med.
Idag ser det också riktigt bra ut med dem!
Nu kan jag bara se positivt framåt och vara glad över valet jag gjorde!

Vi har nu inte mera hemhjälp dagligen utan vi ska nu klara oss på egenhand,smågrabbarna och jag.
Foten kan jag stödja på och går här inne utan kryckor.
Imorgon skall stödskenan bort.

Har jag sagt att jag längtar efter mina skogspromenader?🍁🍂🌳🌲
Snart!

🍂Julia

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TÄVLING!!!!

Slut på träningsvärk

Ångesten tär på mig