Så nära,så nära...

Jag bjuder idag på en före och efter bild.
10 augusti  vs. 25 oktober

10 augusti var dagen jag påbörjade VLCD och den andra bilden är idag och imorse låg jag 200gram ifrån -20kg!!! Tänk att jag kommit så långt.
Du som hängt med bloggen länge kommer kanske ihåg när jag gick en promenad med 8kg i ryggsäcken...http://vartlivharhemma.blogspot.com/search?updated-max=2018-08-31T15:15:00%2B03:00&max-
results=7&start=21&by-date=false&m=1
http://vartlivharhemma.blogspot.com/search?updated-max=2018-08-31T15:15:00%2B03:00&max-results=7&start=21&by-date=false&m=1
Då tyckte jag att 8kg var hur mycket som helst...och givetvis é de också så...men om man jämför...20kg!!!



En tanke såhär...en biverkning till allt med diet och operationen...eller flera biverkningar!jag har fått riktigt torr hy,tappat en hel del hår och håret är smutsigt redan dagen efter tvätt.
Jag upplever hyn i ansiktet som livlös också..gråblek!
Jag blir trött ofta..en trötthet som bara sådär snabbt sköljs över mig som från ingenstans när jag är mitt uppe i nåt "projekt".Jag kan nästan somna på fläcken!
MEEN
Det är bagateller för mig och sånt jag kan ta.Var medveten om det innan att det är vanligt med typ av såna biverkningar.
Jag mår så mycket bättre på många andra plan och dessa biverkningar behöver inte heller vara bestående utan bara för en tid när kroppen ställer om.

Ikväll ska jag gå månskenslänk med älskling,hoppas bara på att det inte är mulet🌃

Julia

Kommentarer

Anonym sa…
Oj vilken skillnad, bra jobbat👏🏼
/Marika H.

Populära inlägg i den här bloggen

TÄVLING!!!!

Slut på träningsvärk

Ångesten tär på mig