Onsdagsfrukost

Tittar in denna mörka onsdagmorgon i November medan jag knaprar på en god sallad.
Inte varje frukost jag äter sallad,men den stod i kylskåpet och väntade på mig.
Så det fick bli en sån idag.
Brukar vanligtvis äta bröd/knäckebröd
Med skinka,ost och grönsaker påoch mjölk då förstås...bara för proteinets skull....nåjaa,jag ska väl erkänna,jag är löjligt lycklig över att mjölk råkade innehålla protein...för mig som alltid varit mjölknarkoman så är det rena rama fest när det hälls upp mjölk i glaset😀👍
Att äta en omogen banan med iskall mjölk...
Finner inga ord hur gott det är!!
Ren-bacon-broccoli sallad. 180g vägde den
Jag åt halva och då var jag proppmätt.

Nu ljusnar det,får se om vi kommer oss iväg på en moronlänk idag.

Julia



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TÄVLING!!!!

Slut på träningsvärk

Ångesten tär på mig