All saints weekend,vila och träna

Alla helgons helg =lugna och sköna dagar med mycket vila efter en jobbig vecka av sjuka barn och sjukhusbesöken.
Så i helgen har vi två❤ motionerat på härliga ,och för oss nya skogsstigar.
Jag har sagt det förr,SOM jag njuter av att släppa hundarna i skogen och promenera längs mossiga stigar och i en skog som är lite magisk och igenväxt🌲🌳🌲
Och med en kropp som är så mycket lättare att leva i och smidigare att röra sig,så jag får sån väldig lust att springa.
En som INTE gillar skogsterräng ännu riktigt,är min fot jag skadade i höst.
På ojämnt underlag så börjar den lätt värka efter en stund..
Den är inte ännu helt stabil och kommer säkert att ta lång tid tills den blir det också.

Har ingen bild från skogsvandringen,vi lät telefonerna vara hemma för att riktigt kunna njuta och släppa allt.

Nu börjar en ny vecka och jag har bestämt mig att det är denna vecka som jag kommer att påbörja Träningen på riktigt💪
Till att börja med kommer jag köra hemmaträningspass.
Har aldrig gillat gym.⛔
En orsak ,som jag också berättat tidigare,har ju varit vikten och hur obekväm jag kännt mig på gym,...nu kan det ju faktiskt vara nåt helt annat med en helt "ny" kropp...
Så vem vet,jag kanske vill börja gymträna sen😉

Men man kan ju köra hur bra träning som helst hemma också,med lite redskap och kanske nån träningsapp som coach och som påminner en att träna.

Nu ska jag stiga upp och starta veckan med att väga mig.
Hittills har jag vägt mig sgs varje dag.Det har varit flera som påpekat att det inte är kanske så sunt att göra det...
Det kan hända!
Men kom ihåg, jag gör min resa och dethär har för mig kännts bra och viktigt och nånting jag velat ha koll över ända fram till -20kg som var ett stort delmål för mig.
Nu känner jag att jag är redo att börja att väga mig bara en gång/vecka!
Så varje fredag ska jag försöka uppdatera er om veckans(förhoppningsvis) minus/(inte plus) kilon
Häng mé!


🏋Julia



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TÄVLING!!!!

Slut på träningsvärk

Ångesten tär på mig