Delmål #4 uppnådd,YEAAH!!!

Känslan är härlig varje gång!
Lite extra bra vid delmål #4  -20kg
..ja eller i dagsläget står jag på -21,5kg för jag har inte hunnit uppdatera er.Jag nådde nämligen delmålet redan senaste fredag.
Mitt nästa delmål ligger alldeles runt hörnet,och det är min "brudvikt"😊
Det var dagen när jag stod brud,en vacker höstdag
🍁2.9.2005🍁
Jag kände mig finast i världen även om jag inte var "normalviktig" som kanske de flesta brudar är...ändå var jag glad och lyckligaste på jorden.😍

Denhär veckan har det inte blivit mycket motionerande.
Minstingen är sjuk och är just nu intagen på sjukhus.
Han har lite tufft med andningen,men det håller på att reda opp sig.👍
Så jag har bara varit iväg på 2 promenader denna vecka...men får ta igen det sen..

Jag har inte kommit mig för att visa vad jag köpte åt mig som belöning vid -15kg
Det blev ett par "icebugs"
som jag fyndade på nån mega-rea!
De kommer att behövas i halkan i vinter.






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TÄVLING!!!!

Slut på träningsvärk

Ångesten tär på mig