Lördagkväll,feber,farsafton och inte minst.....

....JAG HAR UPPNÅTT MIN BRUDVIKT!!!
Tadaaa!!!jag blev 13år yngre över en natt😁
Hade önskat att jag ägde min brudklänning och kunde posera i den och ladda en bild åt er här...
Tyvärr,har ingen!
Och bra så,hade nog inte kommit i den klänningen tror jag.Kroppen har förändrats en hel del och det har tillkommit många extra svängar och ärr.
Fött 6 fina barn till världen och också ett av dem genom kejsarsnitt så det har satt sina spår.
Men jag är också stolt över alla extra svängar och ärr det påminner mig om allt det fina jag har och erfarenheter jag gått igenom...och inte att förglömma mina senaste ärr...som fem små lila/röda streck över magen ligger de.Dom är jag väldigt tacksam för,hur de kom till...orsaken bakom!
Ingen bikimage är det,och den klarar jag mig så bra utan!😉
Jag längtar inte efter en perfekt kropp...
Jag vill bara ha ett friskare liv och lättare att leva!


Nu har jag då så uppnått delmål #5
Och är om nåt kilogram halvägs till min önskade slutvikt!jihaa...nå än ska jag väl inte ta ut segern..



Farsafton och febern då!?
Jo ikväll hade jag hoppats på en lång kvällslänk i höstmörkret, men gosse nr 2 har febrat hela veckan och den tycks inte ge sig,så när de andra åkte iväg för farsdagskalas ikväll till svärs så stannade vi snällt hemma och myste istället,drack varmt och spelade schack.
 Imorgon ska jag definitivt ta med sexbarnsfadern på en långlänk.Hoppas på uppehåll.

Good night!🌛
/
Julia


Kommentarer

WOW Julia du är otrolig!! Så fin bild av dej <3
Nåmen Taack!!😍😘

Populära inlägg i den här bloggen

TÄVLING!!!!

Slut på träningsvärk

Ångesten tär på mig