Vasabesöket


3månaders post-op kontroll på
Vasa centralsjukhus
14.12.2018

Jag har glömt att referera besöket i Vasa i december.
Det får bli kort.
Kirurgen som gjorde min operation,var jättenöjd över de resultat han o jag åstadkommit.
Vid en 3 mån kontroll så brukar viktnedgången vara -30-60% av övervikten,
Jag låg på -30%...alltså lite på lägre sidan.
Men han sa med tanke på min start ,alltså i början av min resan...ni som vet om och läst min historia,så vet att jag satt i rullstol efter att jag skadat foten.
Så med tanke på det så tyckte han att viktnedgången var JÄTTEBRA!!!🤗
Alla blodprovsvar som jag innan var 
 lite nervösa för,att "näringsvärden" skulle visa att jag får i mig för lite,
och då speciellt protein,
Så de visade alla toppen resultat!!!🎊🎉🎊
Förutom D-vitamin som han ville jag skulle öka intaget aningen på.Det låg lite på lägre sidan,men ingen fara tyckte han,det är ju vintertid nu också.
Besöket med Näringsterapeuten säger jag inte så mycket om.
Hon jag gått till tidigare var sjuk, så jag fick träffa tyvärr en annan som mildaste sagt var mindre trevlig😑

HURRAAA ,Godkänt!!

Nervös inför att jag skulle träffa kirurgen.

Kirurgen fick mitt TACK för en lyckad operation och  han önskade mig Lycka till i fortsättningen.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TÄVLING!!!!

Slut på träningsvärk

Ångesten tär på mig