A Milestone

Bilden får tala
52 vs 44(46)

Och samtidigt så kan jag såhär 
Lagom stolt meddela att jag har gått ner
-30kg
Känsla när jag steg på vågen och den visade 96,5kg 😀🌟
och man har startat från 126,5
Finns nog inte riktigt ord för det!

Belöningen för det delmålet skulle vara en hotellnatt...får se när det blir av.
 Ett halsband och en vacker klänning har jag fått som en belöning för uppnått delmål -25kg
Ska visa bild på det lite senare

~MINA DELMÅL~
  • -8kg     packa ryggsäcken med 8kilo och gå 5km✅
  • -10kg    date med älskling på nån romantisk plats.✅
  • -15kg    Ska unna mig ett nytt klädesplagg.✅
  • -20kg    Bjuder en vän på Subway✅
  • -23kg     jag har uppnått min "brudvikt"✅
  • -25kg     Önskar mig en överraskningspresent av                                mannen i mitt liv✅
  • -30kg     Hotellnatt med ❤✅
  • -35kg      *uppdateras*
  • -40kg      *uppdateras*
  • -45kg     En heldag paddling med Älskling 🚣 i Maj  
  • -50kg     Hela min garderob behöver uppdateras
  •  -55kg     MÅÅÅL🎖!!vill ställa till med en stor fest🎊🎉

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Slut på träningsvärk

TÄVLING!!!!

Ångesten tär på mig