#Milestone -30

Vi har varit iväg på en av mina "delmålsbelöningar"
Vid -30kg så hade jag ju som belöning en natt på hotell med min kära.
Men vi hade inte riktigt hjärta till att inte ta med barnen och få njuta av lite hotellvistelse när vi ändå fick ett så superbilligt erbjudande lagom på posten.
Dessutom så reser vi så JÄTTESÄLLAN också,och gissa om barnen jublade när de fick veta att de skulle få följa med.
Det blev två nätter på spa-hotell i Tammerfors och
Lite shopping på Ikea och Ideapark.
Vi simmade,åt ljuvlig hotellfrukost och njöt av mys med familjen på hotellrummet.
En riktig fin belöning för mig som jag helst ville dela med min familj,och som gladde mig när jag såg hur de uppskattade det att de fick hänga med.
Utsikten från hotellrummet var kanon
Det låg på plan 8👍
Och med sjö och storstadsutsikt.

Ikea matpaus

Mys med min bebis när de andra var iväg på annat kul.

Flickorna såg man knappt skymten av när de rusade in o ut i butikerna.

Familjen Snellman på spa😍

Han sov i 3h i butiksvagnen.
Väck inte den björn som sover!

Brorsor.
Den äldsta gossen hade de mest otroliga o längsta nerverna av oss alla under hela resan...inte ett endaste gnäll en gång!

Han och jag fick den ena morgonen ensamtid på hotellfrukosten👌💕

Jag ödmjukt tacksam för resan jag fick/hade som delmål.
Nu vidare mot nästa delmål!
💪


Kommentarer

Hanna sa…
Härlit! Njuter riktit me er! :)

Populära inlägg i den här bloggen

Slut på träningsvärk

TÄVLING!!!!

Ångesten tär på mig