På gränsen-Rajalla

...Jag har stått där ett bra tag och pendlat
Fram-och-tillbaka
Fram-och-tillbaka...

Inte mellan Sveariket och det Finska
Nej rajalla mellan tvåsiffrigt och 3!!siffrigt..
på vågen!

Löjligt kanske,men vilken känsla det var när vågen visade första gången...ja på länge i varje fall...99,9 istället för 100.0
Dé 100grammet vägde såå mycket!
Ja och nu imorse visade det 99,3
Ja och så har jag väl slagit en nytt delmål då också...äsch...Eller ..jag menar HURRAA förstås!!!
     Idag     vs    Juni 2018


I helgen ska jag försöka hinna med några helbildscollage av förändringen.
Lite "då och nu" bilder.

Nu e vi trötta!
På riktigt trötta!
En heldag i Vasa hela familjen.
Jag har varit på 3månaders kontrollen idag vid VCS och träffat Kirurg och näringsterapeut.
Mer om det sen


Adiós
 Och 
Buenas noches
Julia❄


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TÄVLING!!!!

Slut på träningsvärk

Ångesten tär på mig