It never gets easier,you just gets stronger

2,5 veckor sen jag skrev det senaste inlägget
Huh'!!
Jag kom ifrån dethär bloggandet lite...eller tiden har behövts till annat .

"-Hur går det för dig?"
"-Du har verkligen ändrats till utseende!"
"-Går träningen bra?"
"-Hur mycket har du gått ner i vikt?"
"-mycket mer än såhär ska du väl inte gå ner!??"

Svar:
Ärligt

Det har varit lite jobbigare nu...
Jag kom in i en "down-period"
Och där befinner jag mig ännu!
Men jag kämpar mig upp.

Ja jag har nog ändrats i mitt utseende=positivt
Och roligt att folk hejjar på mig fortfarande när vi träffas,och det betyder extra mycket när jag har det jobbigt och känner att jag "tappat det lite"
Men jag vill ju så gärna bli stark igen och komma mig upp på spåret!

Träning/motion har det varit dåligt med,jag vill ju så gärna hinna med en massa annat också och speciellt i adventstiden...nu Ska jag dit där jag var...
Full av energi och mycket motion!!💪

Lite(mycket) positivt finns
Jag har uppnått delmål #6 (-25kg)
Och imorse visade vågen
-26kg
😀👍
Jag är glad för varje gram!
Och jo jag behöver nog gå ner ännu!
Närmare bestämt lika mycket till!

3månaders efterkontrollen vid VCS närmar sig.
Den 14.12 så ska jag dit för att träffa min kirurg och näringsterapeut.
Ska bli spännande.
Det blir blodprov denna vecka för att kontrollera att allt ser bra ut.

Julen och dess läckerheter är runt hörnet och det är en stor utmaning.

❄Julia


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TÄVLING!!!!

Slut på träningsvärk

Ångesten tär på mig