Long time no see


Jag scrollar tillbaka i min blogg,
och konstaterar att det är 4 mån sen senaste inlägg och 
1år sen jag outade och började blogga om min viktminskningsresa!

En del har undrat över om jag tänker fortsätta berätta om resan...
Det har själv också funderat över...
Och kommit fram till att det vill jag nog göra bara jag hittar tiden,
mycket för mig själv att gå tillbaka till och läsa sen och hålla bättre koll på tidpunkter under resan,som en dagbok,men också om det är nån till hjälp och stöd som också kämpar därute!

Var är jag nu då?
Jo jag skrev ju i mitt sista inlägg om hur tufft det var psykiskt.
Det var det verkligen...jag höll på att tappa allt!
Sen kom våren och jag började sakta vakna till liv.
Sommaren gav mig ny energi.
Kan inte påstå att jag blev strong på alla plan,som en balanserad kost och daglig motion el träning... Nej långt ifrån!
Men jag blev stabilare i min mentala hälsa i varje fall.
Jag har i sommar kunnat njuta över en lättare smidigare kropp och inte svettats direkt solen visat sig.
Köpte mig en ny simdräkt och mitt livs första bikini😀
Trivs nog inte i nån bikini,men det var ett av mina mål i sommar att kunna gå i bikini vid villan,och det har jag gjort🙃

Vikten nu då?
Den undrar ni säkert vart den ligger.
Sist jag skrev så låg den nånstans på -35kg
Nu ligger den på -42kg...wohooo!!!
Egentligen är jag inte så löjligt glad
För jag har legat på de siffrorna sen ca 2mån tillbaka.
Surt att det inte händer nåt nu,men jag har bara mig själv att skylla.
Jag kan träna varje dag och jag kan äta bättre😣
Ändå gör jag det inte!??

Hur som,jag är tacksam över vart jag kommit.

Hösten är här och jag har fått ett nytt jobb,som förde med sig stora förändringar.
Utmaningar som att äta med barn på skola,och ha ibland svårt att äta upp det man tagit på fatet.
Och man innan försökt förklara åt eleverna att vi ska försöka äta upp det vi öser åt oss på faten.
Det blir nog bra,jag tränar på att ta lite,det har varit en utmaning att plocka åt sig från stående bord rätt mängd så att det ryms i minimagen.

Imorse gjorde jag och dottern ett träningspass.
Roligare tillsammans!💚

~MINA DELMÅL~
-8kg     packa ryggsäcken med 8kilo och gå 5km✅
-10kg    date med älskling på nån romantisk plats.✅
-15kg    Ska unna mig ett nytt klädesplagg.✅
-20kg    Bjuder en vän på Subway✅
-23kg     jag har uppnått min "brudvikt"✅
-25kg     Önskar mig en överraskningspresent av                                mannen i mitt liv✅
-30kg     Hotellnatt med ❤✅
 
-45 kg Hela min garderob behöver uppdateras,shopping med min kära❤
 -55kg     MÅÅÅL🎖!!vill ställa till med en stor fest🎊🎉



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Slut på träningsvärk

TÄVLING!!!!

Ångesten tär på mig