Livet rullar på bra nu


Byxor strl 52.


Dottern och jag rymdes i dem samtidigt!
SOM vi skrattade,värsta skrattattacken
🙈
Jag har så svårt att förstå förändringen...
Nåt måste väl ändå ha hänt!?

*****


Nu går det nästan som på Strömsö..
Höll jag på att säga..
Nä,men så mycket bättre än för nån vecka sen.
Då hittade jag inget "flow" på min resa.
Humöret gick i berg-och dalbana,kosten funkade inte och allra minst träningen.
Jag drack för lite jämt o ständigt,och på fel tidpunkt.
Motivationen att träna var likamed noll!

Allt har sin tid!
Och det är jag glad för.

Nu tränar jag från morgon till kväll...nä skojja bara😁

Jag tränar 3ggr i veckan ungefär + länk med hunden.
Ryggen har bråkat de senaste veckorna.Jag har haft riktigt mycke värk.Tror att kroppen ställer om så mycket och kroppshållningen blir en annan,som kan vara en orsak+ att jag ju har en defekt i ländryggen/bäckenet som jag skrivit om.

Jag hade en övervikt på ca 56,5kg när jag började min resa.
Ja eller enligt "handboken"ännu mera,men jag skulle vara helnöjd om jag kom ner till en slutvikt 70kg
Nu har jag gått ner -35kg
Långt över halva vägen har jag kommit och jag har 21-22kg kvar att kämpa bort👊👊💪

Jag är nöjd över hur långt jag kommit...
för det mesta.
Men hjärnspöken finns där nästan varje dag..och vill lura mig att jag ser likadan ut som denhär bilden...och jag tror det också ibland..PÅ RIKTIGT SÅ TROR JAG DET!!😑
Jag vantrivdes här...
Sommaren 2018

Ser framemot Summer 2019 ☀🌊

Denhär klänningen köpte jag som 
en delmålsbelöning.. 
Nu e den tyvärr för stor och TILL SALU!
Jag har använt den 2ggr och storgillat den..harmt!




Sorry!!Nu har jag bildbombat er

💙Julia


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Slut på träningsvärk

TÄVLING!!!!

Ångesten tär på mig